Twitter Buttons

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Ψεκασμοί και επιμήκυνση


Η θεωρία συνομωσίας περί ψεκάσματος είναι φαντάζομαι γνωστή σε όλους. Τι, δεν είναι; Ωραία, ας το πάρουμε από την αρχή. Όλοι έχετε δει τις άσπρες γραμμές που αφήνουν τα αεροπλάνα, θα μου πείτε είναι αέρια που εκπέμπουν τα αεροπλάνα από τις «εξατμίσεις» τους. Μέγα λάθος, μας ψεκάζουν λέει η θεωρία συνομωσίας που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια. Κάθε φορά που περνάει ένα αεροπλάνο και αφήνει αυτή την άσπρη γραμμή στον ουρανό σας ψεκάζει (εγώ δεν έχω πρόβλημα, από τότε που το διάβασα κυκλοφορώ με μάσκα) και ένας θεός ξέρει τι σας κάνει. Μόλις λοιπόν περάσει το αεροπλάνο στην περιοχή παρατηρείται αύξηση των πονοκεφάλων και των τάσεων για εμετό. Σατανικοί λοιπόν αυτοί που το κάνουν, μάλλον πρόκειται για φαρμακοποιούς που θέλουν να ξεφορτωθούν τα αποθέματα depon.
Αυτή η θεωρία κυκλοφορεί σε όλο τον πλανήτη. Το ποιοι το κάνουν και γιατί είναι λίγο θολό, εμείς θα μείνουμε με την θεωρία των σατανικών φαρμακοποιών γιατί κανείς δεν τους συμπαθεί πολύ τώρα τελευταία. Στην Ελλάδα λοιπόν, μετά από σοβαρή έρευνα που έκανα (ζάπινγκ στην τηλεόραση) κατέληξα πως ο ψεκασμός έχει προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω και ψεκάζουν ναρκωτικά. Το οποίο γεγονός θα αποδειχτεί αμέσως με ακράδαντα επιχειρήματα.
Ας περιγράψουμε έναν μέσο Έλληνα με κάποιες απ’ τις συνηθισμένες του ατάκες. Είναι λίγο αντιεξουσιαστής («όλοι οι πολιτικοί θέλουν κρέμασμα»), αλλά και λίγο δεξιός («αν δω Τούρκο θα τον φτύσω. Με το που τον δω όμως»). Μισεί τους ρατσιστές του εξωτερικού («Τι μαλάκες οι ρατσιστές του εξωτερικού»), αλλά σιχαίνεται τους μετανάστες («Τι με νοιάζει που θα πάνε, πήγα εγώ στην Ουγκάντα να τους πάρω τις δουλειές; ε; Πήγα;»). Όταν δεν τον αφήνουν να βγει από ένα στενό με το αμάξι παθαίνει αμόκ («Αφήστε με ρε μαλάκες να βγω»), ενώ ποτέ δεν αφήνει κάποιον να βγει από το στενό («Κοίτα ένα μαλάκα που θέλει και να βγει»). Βάζει μέσο όπου μπορεί («θα βάλω μέσο όπου μπορώ»), αλλά κατακρίνει όποιον έβαλε μέσο («Αν δεν ήταν γνωστός του Υπουργού δεν θα έπαιρνε ποτέ την δουλειά, σα δε ντρέπεται»). Δεν κάνει τίποτα για όσα εργασιακά δικαιώματα έχασε λόγω μνημονίου («Διαδηλώσεις και μαλακίες»), αλλά για το τσιγάρο γίνεται Τσε (« Εμένα το τσιγάρο δεν θα μου το κόψει κανείς, γραμμένο τον έχω τον νόμο»). Χαλάει 300 ευρώ σε ένα βράδυ στα μπουζούκια («Η φτώχεια θέλει καλοπέραση αδερφέ»), αλλά δεν πληρώνει δεν πληρώνει εισιτήριο στο μετρό («Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω. Να τα φάνε τα λαμόγια; Άκου 1,40€). Θεωρεί ΝΔ-Πασοκ υπεύθυνους για την κατάσταση της χώρας (« Αυτοί κατέστρεψαν την χώρα. Αυτοί τα φάγανε»), αλλά και πάλι τους ψηφίζει («Γιωργάκη, άλλαξε τα όλα»).
Τα παραδείγματα τείνουν στο άπειρο (κάποιοι λένε πως ο Τσακ Νόρρις ξέρει ακριβώς πόσα είναι) και όλα δείχνουν την ίδια πάθηση, σχιζοφρένεια. Δέκα εκατομμύρια άνθρωποι, παρουσιάζουν τα ίδια συμπτώματα (εκτός από εμένα που έχω την μάσκα μου). Τα ναρκωτικά λοιπόν είναι γνωστό ότι συμβάλλουν στην εμφάνιση σχιζοφρένειας. Αν βάλουμε στην σειρά τα κομμάτια του παζλ λοιπόν έχουμε: μαζική εμφάνιση σχιζοφρένειας, προκαλείται από ναρκωτικά, ψεκάζονται από τα αεροπλάνα. Γι αυτό την επόμενη φορά που ο Πρωθυπουργός θα εξηγήσει το πόσο θετικό είναι που θα βρισκόμαστε υπό καθεστώς ΔΝΤ για ακόμα περισσότερα χρόνια (η γνωστή επιμήκυνση), μην απορήσετε, είναι και αυτός μαστουρωμένος. Όπως και εσείς άλλωστε (την μέρα των εκλογών πρέπει να γίνεται χαμός από ψεκασμούς). Οπότε ας τα ρίξουμε όλα στα ναρκωτικά (θα κλέψουμε και τουρίστες από το Άμστερνταμ, εδώ την ακούνε τζάμπα) γιατί όπως έχουμε πει πολλές φορές, δεν φταίμε εμείς, φταίνε οι άλλοι. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα δείτε τις λευκές γραμμές στο ουρανό, φωνάξτε την παρέα σας, βάλτε μουσική και εισπνεύστε άφοβα. Peace.


Υ.Γ. Για ποιο λόγο, οι φαν των θεωριών συνομωσίας είναι σχεδόν αποκλειστικά ακροδεξιοί-ακροαριστεροί; Τι είναι αυτό στην γενικότερη κοσμοθεωρία τους που τους προκαλεί συνομωσιολαγνεία;    






2 σχόλια:

  1. φίλε μου, ούτε ακροδεξιά είμαι, ούτε ακροαριστερή. Προτιμώ να μην είμαι απολύτως τίποτα κομματικά μιλώντας..
    Δεν μπορώ ούτε να αποδείξω, ούτε όμως και να αμφισβητώ το φαινόμενο των "chemtrails" ή όπως λένε εκλεπτυσμένα οι σχετιζόμενοι επιστήμονες "contrails"...
    Αυτό που πραγματικά πιστεύω και που άλλωστε έχει αποδειχθεί επανειλημμένα είναι η αδιαφάνεια και η διαφθορά που χαρακτηρίζει το κράτος μας (από τα κόμματα, μέχρι τον τελευταίο πολίτη).
    Ο τεχνητός έλεγχος των κλιματικών συνθηκών είναι πράγμα αδιαμφισβήτητο, μιας και ασχολούνται με αυτό γεωμηχανικοί και πανεπιστήμια σε ΟΛΟ τον κόσμο..τί θα μας κάνει λοιπόν να ΜΗΝ πιστέψουμε ότι μερικοί κάνουν ο,τι γουστάρουν πάνω από τα κεφάλια μας, χωρίς να μας ρωτήσουν καν? Πώς το εκάστοτε Πανεπιστήμιο θα αναπτύξει την θεωρία του πάνω στην διαχείριση του περιβάλλοντος αν δεν κάνει και καμιά δοκιμή-πείραμα?Ας μην ξεχνάμε ότι αρκετά λαμόγια σε όλο τον κόσμο διψάνε για χρηματοδότηση και μπορούν να σκαρφιστούν οτιδήποτε προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η έρευνά τους.
    Κάνε την εμπεριστατωμένη σου έρευνα λοιπόν (και ας ξεκινάει με zapping...), αλλά κάτσε και διάβασε και κάνα βιβλίο σε βάθος...και τότε ίσως ξεκρεμαστεί από πάνω σου η μαγκιά του αμφισβητία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή Ανθή, καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για το comment σου καθότι μου αρέσει πολύ η αρνητική κριτική. Δεν θα σχολιάσω όλα όσα μου έγραψες καθότι σίγουρα εσύ ξέρεις περισσότερα για το θέμα. Το γεγονός ότι κάθισα και διάβασα έστω και μία ώρα για τους ψεκασμούς το θεωρώ μεγαλύτερο χάσιμο χρόνου (ή έστω ισάξιο) με μία επίδειξη τάπερ. Τώρα εσύ να έχεις διαβάσει ένα ολόκληρο βιβλίο για όλα αυτά το θεωρώ αδύνατο. Μάλλον αμερικάνικο documentary με τρομακτική αφήγηση και παραδειγματικές μονάδες μεγεθών (π.χ. ζυγίζει όσο 343 ελέφαντες) μου μυρίζει αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα. Αυτό που παρεξήγησες είναι πως δεν ήθελα να θίξω την θεωρεία των ψεκασμών, ήθελα να βρω απλά έναν λόγο για να σατιρίσω την σχιζοφρένεια των ελλήνων. Θα μπορούσα να πω πως βάζουν κάτι στο νερό, πως μας υπνωτίζουν με υπέρηχους το οτιδήποτε, απλά το παράδειγμά μου ήταν οι ψεκασμοί. Όσα γράφω έχουν χιουμοριστική διάθεση καθαρά. Τώρα όσο για την μαγκιά του αμφισβητία που θα ξεκρεμαστεί από πάνω μου αν διαβάσω σε βάθος το βιβλίο κάποιου μισότρελου αμερικάνου «επιστήμονα» τι να πω; Θα το προσπαθήσω πάντως. Πάντως ότι κυκλοφορώ με την μάσκα μου δεν το σχολίασες. Πάντως και μόνο που σπατάλησες 5 λεπτά για να διαβάσεις το κείμενό μου σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή